mammasofiie

Alla inlägg under december 2010

Av sofie carlsson - 12 december 2010 08:28

Wiiiee de blev en ny blogg iaf för jag lyckades att inte förstöra allt :p


Blev ju utmanad av yohanna på den andra bloggen att skriva om mig och mitt liv varje dag i 30 dagar så få väl göra det här istället :)  Så ni får något skojigt att läsa om :))


Får ju även skriva grattis min mina underbart älskade vännen Y & C till deras söta son som kom i natt <3 är så himla glad för deras skulle och bara väntar på att dom ska komma hem nu ska jag kan få snusa bebis <3 tror även min stora sessa kommer tycka det är skoj för hon har pratat så mkt om bebisen i magen och hon vill så gärna att han ska sova i sin säng istället för i magen <3 så söööt min lilla flicka...


Veckan som kommer kommer bestå av jobb torsdag och fredag och imorgon så blir det lucia firande på jobb. ska ha med lovisa så hon oxå får se lucia :))

och på onsdag kommer det fint besök .. Linda och tott kommer hit på eftermiddagen <3


Vill ha in gran nu och klä den så funderar på att övertala mannen min att vi ska åka och köpa en idag :))


♥Dag 1- Presentera mig själv.
♥ Dag 2- Min första kärlek
♥ Dag 3- Mina föräldrar
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick

 

Hmm hur ska jag presentera mig själv..

Emma Sofie Isabell Carlsson är 23 år. född och uppvuxen i Gärsnäs tillsammans med mamma, pappa och min lillebror som ni kommer få veta lite mer om om några dagar :))

Jobbar som vikarie på en förskola i ljunghusen och även som "städerska" eller vad det heter nu för tiden på support syd. Älskar båda jobben faktiskt på olika sätt.

Eller nej måste nog erkänna att jag gillar support lite mer <3

Jag och min dotter har precis flyttat till Trelleborg och blivit sambo med Världens bästa andre lindell <3

Hmm man kanske skulle berätta vad jag gör när jag inte jobbar då :))

Älskar shopping man blir liksom "lycklig" på ett konstigt sätt . Umgås med vänner och familj är prio 1 faktiskt <3

 

Neej nu ska jag gå och klä på mig och sätta fart och städa. Ska ha en verklig storstädning idag av hemmet innan det är dax att hämta hem sessan vid 4 tiden <3 hon är otroligt efterlängtad idag <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min blogg
jag skriver om mitt liv som 24-årig, sambo tillsammans med världens bästa man och min dotter på 2 år och ett litet mirakel i retur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards