mammasofiie

Alla inlägg under april 2011

Av sofie carlsson - 28 april 2011 10:29

Jobb ikväll igen men sen håller jag helg :) Jobbar ju bara 2 kvällar varannan vecka .

Måste bara säga att jag älskar mitt jobb :) trivs så himla bra med både personal och boende :) Alla är svin trevliga och skoj har vi ihop men det går ju inte att jämföra med Gärsnäs men det blir kanske jobb där någon gång i framtiden vem vet vad som händer om så där 10 år :)


Sitter nu och väntar på att dede ska masa sin söta rumpa hit men som är segare än segast :p men har inte bråttom börjar ju inte jobba försen kl 4.


Imorgon blir det mys med alexandra och Belle <3 sen på eftermiddagen blir det ett besök hos läkaren med Lovisa innan vi tar fredagsmys <3

Har vi tur blir det frukost hos Linda och Peter på lördag morgon eller ja Peter jobbar men Linda var hemma . sen bär de vidare mot Vanstad och konfirmation av min kusin . och på kvällen blir det mat och bål hemma hos mamma&pappa i Gärsnäs <3

Söndag avslutar vi med mys hos mamma&pappa innan vi kör vidare och träffar allt och alla :p


Neej nu ska jag packa inför dagis. sessan är väldigt snäll idag så inte alls sugen att lämna henne på dagis. men imorgon är hon ledig :)


PussPuss <3

Av sofie carlsson - 27 april 2011 12:41

Haft en mysig helg tillsammans med älsklingen <3 Även om jag har jobbat hela helgen men jag har fått sova sova sova och en massa mys <3

Sessan har varit hos sin pappa och firat påsk och hon är övernöjd med en massa godis :)  Vi hämta henne i Måndags vid tolv och då körde vi ut till Maggan och Emil och drack lite kaffe och barnen fick leka av sig lite :) Var ju super väder så vi låg ute på gräsmattan och sola :) lyckades bränna mina ben så har snygga märken efter mina leggings :p men dom försvinner väl snart om detta underbara vår/sommar vädret ska fortsätta :)

Efter en stund kom Sofie dit med Isac och Eliaz så det blev fullt hus med en massa barn men dom var glada och hade jätte skoj ihop :)

Blev lite grillning sen på kvällen och detr satte vi älsklingen på :)

Vid 6-7 tiden ungefär blev det att köra hem till Trelleborg igen skulle bada en över smutsig liten prinsessa men självklart somna hon innan vi ens har lämnat Tomelilla men det kunde vi nästan räkna ut :p


Neej nu ska ajg göra mig klar och köra och handla innan det är dax för jobb :)

Älsklingen hämtar på dagis idag så dom får lite my och bus ikväll tillsammans <3





 




             


PussPuss

Av sofie carlsson - 27 april 2011 12:19

Väldigt länge sen man uppdatera här så det är väl dax :)

Mycket mycket som händer i livet just nu och jag hade inte kunnat vara lyckligare <3

Älskar min lilla familj så himla mycket och att vi har en liten pojk på väg gör allt så mycket bättre <3


Flytt om 1 månad ska bli skönt att få större lägenhet även om det är litet kök så är jag överlycklig.. Sen får vi ju se hur många år vi bor där eller hur älsk ? ;) som sagt många planer för tillfälligt :)

Var på Ultraljud igår och fick se vår lilla pojk. Väldigt livlig liten pojk så några bra bilder fick vi inte men får hoppas på bättre nästa gång när han är större och inte lika mycket plats att snurra runt :p


Jobbar för fullt både älsklingen och jag, tråkiga är väl att jag enbart jobbar kvällar men ska ju snart gå hemma under mammaledigheten så får ta igen tiden med familjen då och hitta på massa underbart skojiga saker <3


har semestern planerad till sommaren . Blir inget avancerat alls faktiskt. Blir en stuga över en helg och lite bad och lite djurpark för vi åker ju till kanarieöarna över julen <3 Och jag kan ju säga att jag längtar. Är 2 år sen jag var utomlands nu ju så min kropp behöver komma utomlands <3 Har fått en kväll för oss själva med hjärtat och jag då mormor och morfar tar barnen så vi kan gå ut och äta och bara ta de lugnt . Underbart snälla är dom. Skulle aldrig vilja byta ut mina underbara föräldrar. Utan er hade jag inte vart där jag är idag <3


Sen blir det lite mysigheter i januari oxå så allt känns så himla perfekt nu <3



Presentation

Välkommen till min blogg
jag skriver om mitt liv som 24-årig, sambo tillsammans med världens bästa man och min dotter på 2 år och ett litet mirakel i retur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards