mammasofiie

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Smärtan har börjat :(

Av sofie carlsson - 22 juni 2011 12:25

Usch har fått sån himla smärta nu.. Är i vecka 28 och har redan nu väldiga sammandragningar och ett tryck neråt.. Kan bero på att jag vart lite stressad och ansträngd nu den senaste tiden med flyttstäd och allt . Så med lite vila ska det nog bli bättre...

Men vissa dagar är hemska eller rättare sagt kvällar.. Då gör de ont så jag knappt kan röra mig och har en hemsk mensvärk och sammandragningar...


Bläää på att vara gravid just nu alltså :p men som sagt med lite vila blir de nog bättre...   :)



                            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie carlsson - 6 augusti 2011 07:13

Jag hoppades och sökte. Sökte och vann. Livet kom åter, och jag lyckan fann. Inom mig jag gråter, av att äntligen ha hittat. Hittat till glädjens famn. ...

Av sofie carlsson - 13 juli 2011 22:51

Då har jag åter igen bäddat ner mig i soffan . Klarar inte av att sova i sängen den är sjukt obehagli :(( kvittar hur jag ligger vrider och vänder så blir det bara skit :(( Saknar min stora älskling som ligger i sängen ju men får kela en annan dag ...

Av sofie carlsson - 13 juli 2011 22:51

Då har jag åter igen bäddat ner mig i soffan . Klarar inte av att sova i sängen den är sjukt obehagli :(( kvittar hur jag ligger vrider och vänder så blir det bara skit :(( Saknar min stora älskling som ligger i sängen ju men får kela en annan dag ...

Av sofie carlsson - 13 juli 2011 08:52

Är i vecka. 30+2 nu så det går sakta framåt men nu kommer det nog gå fortare då älsk har semester och massa att göra. Tråkiga är att jag fått sluta jobba bara pga foglossning den blev på nåt sätt värre efter att vi åkte In och jag hade en infektion i...

Av sofie carlsson - 22 juni 2011 12:39

Midsommarfirande till helgen :) Eller ja jag och Lovisa börjar redan imorgon på dagis . Ska bli skoj faktiskt, Får hoppas hon vill ha mig kvar där bara :p Men sen blir de jobb för min del. Men Midsommarafton kommer firas i Ystad efter mycket kr...

Presentation

Välkommen till min blogg
jag skriver om mitt liv som 24-årig, sambo tillsammans med världens bästa man och min dotter på 2 år och ett litet mirakel i retur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards