mammasofiie

Alla inlägg under juni 2011

Av sofie carlsson - 22 juni 2011 12:39

Midsommarfirande till helgen :) Eller ja jag och Lovisa börjar redan imorgon på dagis . Ska bli skoj faktiskt, Får hoppas hon vill ha mig kvar där bara :p

Men sen blir de jobb för min del.

Men Midsommarafton kommer firas i Ystad efter mycket krångel men det är sånt vi slipper i framtiden :) För här och nu väljer jag detta och det känns mycket bra <3


Blir en runda till Parken vid 12 för lite dans kring midsomamrstången och allmänt mys tillsammans med familjen Ohlsson/Lundin <3  Sen bär de av vidare hem till dom för lite mat och gud vilken smaskig mat det blir. Det blir även lite vin för vår del så ska ner på systemet och leta upp ett alkoholfritt vin då vi tyckte de passa sig att vara gravida samtidigt igen <3

Blir att vi sover hemma hos dom då vi ändå är nere så får man passa på att umgås med alla ju. Haha och med all den maten så lär de bli en lika smaskig frukost :p


Sen får vi packa ihop våra saker och bege oss mot Gärsnäs och mina föräldrar för lite mys hos dom.

Blir en runda bort till min farmor med om det blir tid till det. Och sen på kvällen så blir det grillning tillsammans med Alexa, Krister och söta Kim <3


Så håll tummarna för fint väder i helgen så vi kan vara ute :)

Bjuder er på massa bilder på söndag när vi kommit hem igen .


Nu dax att göra sig klar inför jobb <3

Av sofie carlsson - 22 juni 2011 12:25

Usch har fått sån himla smärta nu.. Är i vecka 28 och har redan nu väldiga sammandragningar och ett tryck neråt.. Kan bero på att jag vart lite stressad och ansträngd nu den senaste tiden med flyttstäd och allt . Så med lite vila ska det nog bli bättre...

Men vissa dagar är hemska eller rättare sagt kvällar.. Då gör de ont så jag knappt kan röra mig och har en hemsk mensvärk och sammandragningar...


Bläää på att vara gravid just nu alltså :p men som sagt med lite vila blir de nog bättre...   :)



                            

Av sofie carlsson - 19 juni 2011 17:55

Det var ett tag sen nu sen jag uppdatera bloggen men ska försöka ta tagni det bättre :) nu har vi flyttat till nya lyan och jag trivs som fan :) nu vill jag bara få in alla bebis saker så barnens rum kan bli klart någon gång <3 längtar så tills lillebror tittar ut och det gör även Lovisa hon är så undebar när hon ligger och pratar med honom på morgonen <3 Har fortfarande heller inte börjat ta min medecin och det känns skönt. Får höra att jag verkar mycket mer stabil nu och det känns ju bra :)Idag blir det städning av gamla lägenhetenen som står på schemat sen en tur till Ikea :))

Presentation

Välkommen till min blogg
jag skriver om mitt liv som 24-årig, sambo tillsammans med världens bästa man och min dotter på 2 år och ett litet mirakel i retur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards