mammasofiie

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Usch och fy för det :(

Av sofie carlsson - 24 maj 2011 10:33

Blä nu börjar jag tröttna på att var gravid :( har en liten aktiv busunge i magen som aldrig är stilla. Jag tycker faktikt inte att det är skönt och mysigt när dom spRkar kan inte hjälps det men tyvärr. Han är så aktiv att jag mår illa och får i landninge behålla maten. Är precis som han lyckas sparka rätt så maten kommer upp direkt :( trött är jag med och ont i både rygg och mage. Har sånt tryck neråt samtidigt. Igår kändes det som han sparka så hårt neråt att jag var rädd att foten skulle åka ut :p nej men skönt är det inte :( blev lite orolig först och trodde han kanske var missnöjd med något jag åt eller gjorde Janne men efter massa Google så kunde det bog vara normalt med aktiv bebis :) och det gör ju inte saken bättre att jag känner mig stressad inför flytt och att jag blivit förkyld :(Neej nu ska vi gå och få kläder på oss och ta tag i dagen :) skit tråkigt väder med svarta moln och regn så blir inne idag :) Pusspuss

 
 
Ingen bild

Tusse

24 maj 2011 10:55

Min lilla plutt va oxå JÄTTE aktiv, vi kunde knappt höra fosterljud när man va hos BM för hon snurra rundor o hade sig. Men det är ju ett sunt tecken att dom små liven är aktiva, fast man känner sig som ett fotbollsmål ibland...

sofie carlsson

24 maj 2011 15:01

Det kan vi knappt heller hon får leta och anstränga sig väldigt mycket :) jo visst är det ett sunt tecken men är trött på det ibland iaf :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie carlsson - 6 augusti 2011 07:13

Jag hoppades och sökte. Sökte och vann. Livet kom åter, och jag lyckan fann. Inom mig jag gråter, av att äntligen ha hittat. Hittat till glädjens famn. ...

Av sofie carlsson - 13 juli 2011 22:51

Då har jag åter igen bäddat ner mig i soffan . Klarar inte av att sova i sängen den är sjukt obehagli :(( kvittar hur jag ligger vrider och vänder så blir det bara skit :(( Saknar min stora älskling som ligger i sängen ju men får kela en annan dag ...

Av sofie carlsson - 13 juli 2011 22:51

Då har jag åter igen bäddat ner mig i soffan . Klarar inte av att sova i sängen den är sjukt obehagli :(( kvittar hur jag ligger vrider och vänder så blir det bara skit :(( Saknar min stora älskling som ligger i sängen ju men får kela en annan dag ...

Av sofie carlsson - 13 juli 2011 08:52

Är i vecka. 30+2 nu så det går sakta framåt men nu kommer det nog gå fortare då älsk har semester och massa att göra. Tråkiga är att jag fått sluta jobba bara pga foglossning den blev på nåt sätt värre efter att vi åkte In och jag hade en infektion i...

Av sofie carlsson - 22 juni 2011 12:39

Midsommarfirande till helgen :) Eller ja jag och Lovisa börjar redan imorgon på dagis . Ska bli skoj faktiskt, Får hoppas hon vill ha mig kvar där bara :p Men sen blir de jobb för min del. Men Midsommarafton kommer firas i Ystad efter mycket kr...

Presentation

Välkommen till min blogg
jag skriver om mitt liv som 24-årig, sambo tillsammans med världens bästa man och min dotter på 2 år och ett litet mirakel i retur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards